Internetový marketing

Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

Je známo, že většina lidí se na e-shop či web dostane právě z vyhledávače po zadání specifického dotazu. Fulltextové vyhledávače, především Seznam.cz a Google, jsou obrovským zdrojem návštěvnosti Vašeho webu. Stačí mít jen vhodně vytvořený web a dodržovat několik zásad, které vám pomohou dostat se výše. Pomocí této služby budete potencionálním zákazníkům schopni lépe prezentovat své zboží a služby a ve výsledcích vyhledávání se vždy zobrazovat na předních pozicích.

Link building – budování zpětných odkazů

Jde o důležitou složku SEO. Kvalitní zpětné odkazy vám dokáží nejen přirozenou cestou přivést návštěvníky z odkazujících webů, ale také ovlivňují postoj vyhledávačů vůči vašim stránkám. Je proto důležité mít kvalitně vybudovanou síť zpětných odkazů, a to nejlépe z tematicky příbuzných webů – takové odkazy mají největší váhu a jsou pro vás nejcennější. Pomůžeme vám takové odkazy nejen získat, ale také zajistíme jejich kompletní správu.

E-mail marketing

Neboli emailing je vysoce efektivním nástrojem, který umožňuje vašim stálým zákazníkům zasílat oznámení o nových produktech, probíhajících akcích a podobně. Jde také o silný způsob navyšování obratu obchodu. Pomocí emailingu budete zákazníkům prezentovat vše, co by měli vědět. Mezi jeho hlavní výhody patří kromě ceny také rychlost reakce zákazníků, a možnost analýzy úspěšnosti celé kampaně.

Copywriting

Text na webu nahrazuje prodavače. Stejně jako dobrý prodavače, tak i dobrý text vaše služby či zboží snadno prodá. Naši profesionálové vypracují texty s využitím svých vědomostí a vašich přání.

Je dokázáno, že správně formulovaný text dokáže zvednout prodeje až o několik procent – text je totiž tím jediným, co zákazníkovi na internetu představí produkt. Nemůže si jej tak jako v obchodě osahat a prohlédnout, může si o něm pouze přečíst, případně prohlédnout fotografie.

PPC reklama

PPC je vysoce účinným způsobem reklamy. Pay Per Click – platba za klik. Funguje přesně dle svého názvu. Za reklamu platíte až tehdy, kdy vám přivede návštěvníka. Jednotlivá kliknutí jsou zpoplatněna dle konkurence toho kterého slova. Pokud jde o velmi konkurenční obor a dražší produkt, je vyšší i výsledná cena za klik a naopak.

Propagace v katalozích

Zejména pokud již s obchodem na internetu máte zkušenosti, pak jistě víte, že existují různé katalogy firem, které mohou být dalším z pravidelných zdrojů návštěvnosti. Možnosti katalogů jsou obrovské, avšak není nutné využívat vše – poradíme vám jak inzerovat tak, aby poměr mezi cenou a výkonem byl maximálně výhodný. Obchodní zástupci katalogů vám samozřejmě budou chtít prodat co nejvíce služeb. Některé z nich vám nemusí být k užitku, a proto pro vás bude jistě lepší nechat si poradit od nestraníka – nás.

Optimalizace pro zbožové vyhledávače

Zbožové vyhledávače v posledních letech získaly obrovský význam. Umožňují lidem rychle porovnat ceny nabízeného zboží a vybrat si přesně to, co hledají. Abyste svůj e-shop mohli do takového vyhledávače zařadit a tím získat jeden z hlavních zdrojů návštěvnosti, je nutné jej vyhledávačům přizpůsobit. Váš shop musí generovat takzvaný XML feed nesoucí veškeré potřebné informace.

Komplexní nastavení Google Analytics

Pokud je správně nastaven, získáte pomocí nástroje Google Analytics cenná data o vašem webu. Sledujte hlavní kanály vstupu návštěvníků, jejich pohyb po webu, a odhalte jejich zvyklosti. Google Analytics například dokáže změřit, kolik návštěvníků a po zadání kterých slov k vám chodí z fulltextových vyhledávačů (Seznam.cz, Google), kolik z odkazujících stránek, a kolik se k vám dostane přímo. Statistiky je možno zobrazit i zpětně (až k době, kdy byl na web nasazen sledovací kód), takže můžete mezi sebou srovnávat jednotlivé měsíce vašeho podnikání.

Chcete-li vědět více o internetovém marketingu, kontaktujte nás

*) Povinné vyplnit


manual

poptavka

Zákazníci o nás napsali

Vše probíhalo hladce a bez problému, podle mých představ.

Jakub Muller, trenér
www.jmfs.cz