Jaký PPC systém zvolit.

#36 6. 8. 2012

Jana Kašpárková: Dobrý den, chtěla bych začít inzerovat v PPC kampaních a který systém zvolit? Adwords, Sklik či Facebook? Děkuji Kašpárková

Petra Mikulášková

Dobrý den paní Kašpárková, odpověď bude obecná, nedá se říci, že reklama na www.sklik.cz bude úspěšnější než třeba na www.adwords.com či na www.facebook.com. Z našich zkušeností plyne, že záleží na tom, kterou skupinu obyvatel chcete oslovit. Na Skliku, co patří pod www.seznam.cz, se převážně vyskytují lidé starší, maminky na mateřské, lidé s nižším vzděláním (středoškoláci a níže). Oproti tomu u Adwords, který patří pod www.google.cz, se vyskytují především vzdělanější lidé. Na Facebooku převážně mladí lidé. 

Je tedy nutno definovat svoji cílovou skupinu, co bude kupovat, vaše produkty/služby a následně zkusit inzerovat na všech třech reklamních systémech a po určitém období (1-2 měsíce) vyhodnotit ekonomický přínos. Pokud se v nějakém systému lépe daří, tak ten pak více využívejte.

Pozn. Sama používám převážně www.seznam.cz, i když typově nespadám zrovna mezi lidi s nižším vzděláním.

Návrat na přehled dotazů


manual

poptavka

Zákazníci o nás napsali

Vznik webu byl plynulý a bez větších problému. Firma pracovala samostatně. Stačilo pouze vyplnit požadavky do formuláře a v průběhu tvorby usměrňovat vývoj.

Ondřej Bárta, jednatel a vašnivý rybář

www.rybareni-roudnice.cz
www.tezebnipiskova.cz
www.rccc.cz