E-shopy

Určitě vás napadá spoustu dotazů, na které vám zatím nikdo neodpověděl. Ať už bude váš dotaz jakýkoliv a bude zasahovat kteroukoliv oblast webových prezentací, vždy vám v rozumném čase odpovíme. Nebojte se ptát. Otázky jsou základem úspěchu a správného porozumění.

*) Povinné údaje

Další stránky: «« « 1 » »»

#52 9. 5. 2013 Jaký zvolit pronájem.

Petr: Jaký pronájem e-shopu doporučujete myslím to s e-shopem vážně.

děkuji

Petra Mikulášková

Dobrý den Petře,
pro začátek doporučuji pronájem, abyste si odzkoušel, co znamená mít e-shop. Je to investice za pár stokorun měsíčně. Zavolejte zákazníkům dodavatele, kterého si vyberete a zeptejte se, jak moc jim řešení vyhovuje, jak moc jim dodavatele pomáhá a jak často mají potíže s provozem.

Taktéž si prohlédněte e-shopy a sepište si, co všechno by měl váš e-shop umět z pohledu zákazníka a samozřejmě si zkuste bezplatné demoverze několika e-shopu - jde o to, aby vám prostředí redakčního systému "sedlo".

Petra

#43 30. 9. 2012 Mobilní verze eshopu

Petr Spálený: Dobrý den, odevšad slýchávám, že mobilní verze e-shopu bude v budoucnu konkurenční výhoda. Ale hodně to stojí. Existuje nějaká alternativa mobilní verze pro e-shopu, který nebude stát tolik peněz?

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Spálený, jedna možnost by tu byla. V těchto dnech se pomalu spouští Tapomat (www.tapomat.cz), který je řešením pro provozovatele e-shopů, kteří si nemohou dovolit utrácet nehorázné sumy za mobilní verze. Funguje na principu XML souboru. Služba vezme váš XML soubor s přehledem produktů a převede jej do formátu, který přečtou uživatelé mobilních zařízení.

#38 13. 8. 2012 Zřízení dvou eshopů

Petr Paděra: Dobrý den, myslíte ,že je dobrý nápad pořídit si dva shodné eshopy. Chtěl bych takto zvýšit počet objednávek. Děkuji za názor. Paděra

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Paděro, dva e-shopy se vyplatí, pokud budete mít na webech odlišné texty a zajistíte si tak přísun uživatelů z vyhledávačů. Pokud máte jedno IČ, tak bych velmi zvážila tento krok. Weby www.heureka.cz a www.zbozi.cz vám druhý shodný eshop nepustí do svých porovnávačů a tím pádem vám nebudou od nich chodit objednávky. Je proto nutno mít dvě IČ, ať již na druhou firmu, či manželku. 

#32 11. 7. 2012 Jaký pronájem e-shopu vybrat?

Pavel: Mohl byste mi prosím doporučit nějaké osvědčené řešení e-shopu v režimu pronájmu? Mám na mysli pronájmy, které jsou volně dostupně na internetu. Děkuji.

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Pavle, s pronájmy nemáme mnoho zkušeností, nicméně od lidí z našeho oboru slyšíme, že hojně se využívají pronájmy typu E-shop rychle či FastCentrik. Důležitou podstatou je to, co všechno chcete, aby váš e-shop uměl. Podle toho vybírejte typ pronájmu. Zkuste si svoje požadavky sepsat na papír, podívat se již hotových e-shopech a pak zadat poptávku.

#30 5. 7. 2012 Čím vyplnit vnitřek balíku?

Naďa: Dobrý den, ptala jsem se vás v předchozím příspěvku na obalový materiál, nicméně bych měla ještě jeden dotaz. Přemýšlela jsem nad výplní balíků, které budu zasílat. Setkala jsem se s tím, že lidé do nich vkládají zmačkané noviny. Máte nějaký lepší tip, abych nemusela kupovat ty výplně, co nabízí e-shopy?

Petra Mikulášková

Dobrý den paní Naďo, pokud chcete využít nějaké levné varianty, pořiďte si skartovačku a igelitové sáčky. Prožeňte skartovačkou letáky, staré noviny, ty pak zabalte do igelitových sáčků a jimi nakonec vyplňte vnitřek balíku. Je to taková levná varianta výplně pro zasílané balíky. Navíc na vaše klienty se po rozdělání nevysype spousta útržků, ale igelitové pytlíky.

#29 1. 7. 2012 Kde koupit obalový materiál?

Naďa: Dobrý den, máte nějaký tip na to, kde bych mohla pro svůj začínající e-shop sehnat balící materiál?

Petra Mikulášková

Dobrý den paní Naďo, internetových e-shopu se sortimentem balícího zboží je spoustu, základní rozdíl mezi nimi tkví v cenách a přidaných službách. Můžete vyzkoušet např. Top-obaly z Brna, nebo Pack-shop (Praha a Ostrava). Mají poměrně rozsáhlý sortiment.

#24 2. 6. 2012 Nákupní proces

Jakub: Dobrý den, kolik kroků je optimálně nejlepší pro nákupní proces?

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Jakube,

obecně platí, že čím méně, tím lépe. Pokud máte svůj e-shop, uvažujte nejvíce o třech krocích. Pokud se vám to podaří stlačit na pouhý jeden krok, je to lepší. Můžete využít rozbalovacích informací. Díky tomu kupující zadá vše potřebné v rámci jedné stránky a co nepotřebuje zadat, prostě nerozbalí (např. fakturační adresa je odlišná než doručovací, kupující objednává jako podnikatel atd.). Na Palelu máme nákupní košík o třech krocích.

#7 23. 3. 2012 Výběr funkcí pro eshop

Josef Sklenařík: Dobrý den,
uvažuji o založení e-shopu na prodej drobného kutilského nářadí. Díval jsem se na jiné e-shopy a zkoumal funkce (to co umí - nap. podobné zboží, výběr podle ceny atd.) Je toho hodně, mám i výběr toho co bych chtěl použít. Které funkce si myslíte, že jsou nepostradatelné (měl bych je určitě použít)?

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Sklenařík, zde je výběr hodně individuální podle vašich potřeb... Nicméně mezi základní funkce, které by měl e-shop mít, patří registrace zákazníků, vyhledávací okénko, výběry způsobu platby a dopravy (budete-li jich používat více), filtry zboží (ve vašem případě cena a výrobce), XML zdroje (nutné např. pro zbožové vyhledávače). Jsou i jiné, pro e-shop nepostradatelné, ale opravdu záleží na vašich potřebách.

Další stránky: «« « 1 » »»


manual

poptavka

Zákazníci o nás napsali

Vše probíhalo hladce a bez problému, podle mých představ.

Jakub Muller, trenér
www.jmfs.cz