Copywriting
Slovo copywriting vzniklo z angličtiny a v překladu znamená něco jako psaní reklamních (propagačních) textů. V našem případě se jedná o psaní textů na webové stránky za využití nejvhodněji volených slov tak, aby každý návštěvník textu rozuměl, případně ho přesvědčil o kvalitách zboží. Vhodně zpracovaný text podnítí návštěvníka k nákupu.
Kvalitní texty, základ každého webu
Webový copywriting je bezesporu jedním z nejdůležitějších faktorů a současně mezníků kvality webových stránek. Již po pročtení několika řádků návštěvník posuzuje, zda se jedná o seriozní a důvěryhodnou firmu nebo jen stránky nějakého „vtipálka“. Kvalitní texty se vyznačují:
- správnou gramatickou formou
- propracovaností textů a stylistickou správností
- zajímavým a srozumitelným obsahem
- vhodným členěním informací do odstavců a nadpisů
- správnou grafickou úpravou textu
- přiměřenou délkou
Klíčová slova, klíčování
Nesmíme opomenout ani velmi důležitou disciplínu, která je s copywritingem velmi významně spjata. Jedná se o tzv. optimalizaci SEO. Každý odborník ví, že propracovanost a vhodné užití klíčových slov v textu je základem budoucího úspěchu každého webu. Každé klíčové (charakteristické) slovo, které je součástí textu, nabývá cenu zlata v okamžiku, kdy jej kdokoliv zadá do vyhledávače a rázem se z tohoto uživatele stává nejen potenciální návštěvník Vašeho webu, ale také zákazník.
Co nabízí Naweb.cz?
Je třeba neustále opakovat, že chceme, aby Váš web byl úspěšný po všech stránkách. I z tohoto důvodu věnujeme nemalou pozornost tvorbě textů na Váš web. Jsme si vědomi důležitosti a proto:
- investujeme několik hodin času jen a pouze do oblasti copywritingu
- snažíme se naplnit Vaše představy a zhotovit konkurenceschopný obsah
- k tvorbě obsahů přistupujeme zodpovědně
- do textů zahrnujeme ty nejdůležitější informace co nejsrozumitelnější formou
- veškeré vytvořené texty předkládáme zákazníkovi
- v případě připomínek vše následně opravíme a zkontrolujeme, včetně pravopisu
Chceme aby se zákazníkovi texty nejen líbily, ale také aby byl spokojený s jejich obsahem, pyšný na užité slovní obraty a těšil se na první ohlasy svého do detailu propracovaného webu.
Zadání bylo jasné díky připravenému dotazníku, co vše ode mne firma Naweb potřebuje pro návrh mého webu. Prostoje byly vždy na mé straně z hlediska časového, návrh vycházel z mé představy a tam, kde jsem si nebyla jistá, jsem dostala profesionální odpověď. Zcela jsem důvěřovala firmě, takže jsme se velmi propracovali k cíli.
Alena Řezníčková, zastupitelka
www.reznickova.eu