Proč web
Prostřednictvím www stránek prezentujete sebe i své služby. Webová prezentace je účinná reklama, pomocí které o Vašich službách ví více potenciálních zákazníků, kteří Vám zaručí zvýšení poptávky po Vašich produktech. Bez kvalitní www prezentace se v dnešní době neobejde žádný podnikatel.
Vytvořením vlastních www stránek srovnáte krok s konkurencí. Internet je dynamicky rozvíjející se trh, kde panuje tvrdá a nelítostná konkurence. Dnes už si nepokládáme otázku, zda mít www stránky – je to samozřejmost. Jde o to mít www stránky vytvořené podle dnešních grafických standardů, aktuální obsah, optimalizované na klíčové slova a zaměřené na prodej.
Webová prezentace má značné výhody:
- Webové stránky jsou pro své návštěvníky přístupné 24 hodin denně.
- Aktualizaci stávajících informací lze provést kdykoliv, stačí kontaktovat nejlépe vašeho webmastera.
- Firemní prezentaci lze chápat jako obchodního zástupce, který je připraven v kteroukoliv dobu splnit naše přání. Výhoda je ta, že nemusíme platit pravidelnou mzdu a ostatní sociální dávky.
- Vytvořené www stránky prostřednictvím dnešních standardů XHTML a CSS jsou přístupné na všech dnešních komunikačních prostředcích: mobilní telefony, PDA, hlasové čtečky…
Lidé chodí přes vyhledávače
Říkáte si, že v tak velkém množství www stránek, které dnes existují na internetu, Vaši prezentaci nikdo nenajde? Nemáte správné mínění. Na internetu se vyskytuje velké množství vyhledávačů, pomocí kterých Vás případný zákazník najde velmi snadno.
Dále můžete mít jistotu, že zákazník, který navštíví Vaše www stránky, není nechtěný kolemjdoucí, ale skutečný zákazník se zájmem o Vaše služby. Hned po zobrazení Vašich www stránek závisí na Vás, lépe řečeno na kvalitě Vašich www stránek. Kvalitní web není zadarmo a cena se za to vyplatí, protože:
- Zákazník se v něm snadno orientuje.
- Lze tak docílit poměrně vysoké návštěvnosti.
- Dokáže přesvědčit lidi, aby si váš produkt zakoupili, případně využili vašich služeb.
„Kvalitní internetová propagace k vám může přitáhnout řadu nových zákazníků.“
Zadání bylo jasné díky připravenému dotazníku, co vše ode mne firma Naweb potřebuje pro návrh mého webu. Prostoje byly vždy na mé straně z hlediska časového, návrh vycházel z mé představy a tam, kde jsem si nebyla jistá, jsem dostala profesionální odpověď. Zcela jsem důvěřovala firmě, takže jsme se velmi propracovali k cíli.
Alena Řezníčková, zastupitelka
www.reznickova.eu