Články

Další listy: 1 2 3 4

Tajemství copywritingu na A4

Když se řekne copywriting, občas se mi zdá, že všichni dělají z komára velblouda. Vidí v tom tolik důležitých informací, na které nestačí několikahodinová přednáška. Ráda bych vám předala copywriting v kostce tak, aby jste jej mohli okamžitě použít a neprodírali se kupou textů či několikahodinovými semináři. Vždyť i o tom je copywriting - předat uživateli tolik, aby si to přečetl a hlavně si z toho něco odnesl.

16. 5. 2012,  Mgr. Petra Mikulášková,  0

číst článek...

Jak mít ze života peklo díky www.firmy.cz

Volá vám každý druhý den někdo s nabídkou výhodného pojištění, financí, splátek, bezva reklamy či s nabídkou něčeho jiného? V následujícím článku se dozvíte způsob, jak tento problém částečně odstranit.

15. 5. 2012,  Miroslav Sedlák,  0

číst článek...

Jak posílat emaily pod jinou emailovou adresou z Gmailu

Tu a tam nastanou situace, kdy chcete poslat vzkaz přes elektronickou poštu z adresy, kterou běžně nepoužíváte. Může to být firemní email či jakýkoliv jiný email. Existují způsoby, jak tohoto stavu docílit. Pojďte si o nich přečíst.

14. 5. 2012,  Mgr. Petra Mikulášková,  0

číst článek...

Proč využívat emailovou schránku (gmail) u Google?

Na internetu si můžete založit nekonečně mnoho emailových schránek. Pro vaše soukromé účely slouží často i schránka od Seznamu. Lidé dosud používají Seznam více, než jiné vyhledávače, proto si zde zakládají emailové schránky. A jakou další alternativu máme?

13. 5. 2012,  Mgr. Petra Mikulášková,  0

číst článek...

Pravidelné podnikatelské akce v Brně.

Jste-li z Brna a blízkého okolí, máte možnost, stejně jako já, zavítat na zajímavé podnikatelské akce. Na těchto akcích můžete načerpat zkušenosti od lidí z oboru, navázat nové kontakty a získat další obchodní příležitosti. A jaké akce to jsou?

9. 5. 2012,  Miroslav Sedlák,  0

číst článek...

E-shopy v praxi - jak to vidí provozovatelé?

Dnešní doba příliš dobře nepřeje zaměstnání. Těžko se shání práce a lidé začínají mnohdy bez patřičného rozmyšlení přecházet na podnikání. Jednou z velmi rozšířených možností jsou e-shopy. Dá se říci, že dnes není zas tak velký problém založit si vlastní e-shop. Problémy nastanou až při jeho provozu. Co vás čeká a co nemine?

6. 5. 2012,  Mgr. Petra Mikulášková,  0

číst článek...

To nejlepší s Twitteru za duben 2012

Duben roku 2012 přinesl jeden zajímavý postřeh pro všechny, co nejsou zasvěceni do života OSVČ - přečtěte si příspěvek Janoucha, následně Antonína Pospíšila. Docela dobře vystihli, co všechno leží na bedrech podnikatelů.

2. 5. 2012,  Miroslav Sedlák,  0

číst článek...

Tvorba Loga

Logo (či logotyp) je jedním ze zásadních elementů pro efektivní budování značky. Dobrý logotyp je pro vaše zákazníky snadno zapamatovatelný a dle něj vás snáze identifikují. Jak takový logotyp vzniká? Nyní vám nastíníme, jak probíhala tvorba logotypu pro firmu Czech Koi www.czechkoi.cz.

10. 4. 2012,  Miroslav Sedlák,  0

číst článek...

To nejlepší s Twitteru za březen 2012

Přináším vám další sérii postřehů a zajímavosti z Twitteru za březen 2012. Je zde zajímavý příspěvek pro ty, kteří se vzdáleně připojují na jiný počítač přes plochu - TeamViewer. Zkusil jsem jej také a šlo to bez problému.

2. 4. 2012,  Miroslav Sedlák,  0

číst článek...

SEO

SEO optimalizací je protkán celý internet. Všude na nás vykukují nabídky různých firem, které tuto službu poskytují, také spousta informaci, co SEO optimalizace obnáší. Pro laika může být tato oblast poněkud matoucí. Pro snazší představu vám rádi sdělíme, co to ta optimalizace je a proč byste měli mít svoje stránky optimalizované.

30. 3. 2012,  Miroslav Sedlák,  0

číst článek...

Další listy: 1 2 3 4


manual

poptavka

Zákazníci o nás napsali

Bezproblémové jednání, jak při domluvě webové prezentace, tak i při pozdějších úpravách.

Jana Sedláková, starostka obce Senetářov
www.senetarov.cz