Nákupní proces

#24 2. 6. 2012

Jakub: Dobrý den, kolik kroků je optimálně nejlepší pro nákupní proces?

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Jakube,

obecně platí, že čím méně, tím lépe. Pokud máte svůj e-shop, uvažujte nejvíce o třech krocích. Pokud se vám to podaří stlačit na pouhý jeden krok, je to lepší. Můžete využít rozbalovacích informací. Díky tomu kupující zadá vše potřebné v rámci jedné stránky a co nepotřebuje zadat, prostě nerozbalí (např. fakturační adresa je odlišná než doručovací, kupující objednává jako podnikatel atd.). Na Palelu máme nákupní košík o třech krocích.

Návrat na přehled dotazů


manual

poptavka

Zákazníci o nás napsali

Bezproblémové jednání, jak při domluvě webové prezentace, tak i při pozdějších úpravách.

Jana Sedláková, starostka obce Senetářov
www.senetarov.cz