PPC reklama
PPC reklama vyžaduje nemalé vstupní náklady, ale o to zajímavější výsledky vám přinese. Tyto výsledky jsou oproti jiným marketingovým postupům velmi rychle vidět.
V čem tkví podstata PPC reklamy?
Hledáte-li nějakou službu či zboží, obvykle zadáte název této služby (zboží) do vyhledávače. Pak vám vyjedou výsledky vašeho dotazu. Ty výsledky, které jsou po pravé straně obrazovky a dále pak ve žlutém rámečku hned pod vaším dotazem, jsou PPC reklamy. Některá slova tohoto inzerátu jsou tučně - ty, která zní stejně či podobně jako fráze, kterou jste naťukali do vyhledávače. Zadáte-li slovo "kolo", všimnete si , že každé toto slovo je tučně zvýrazněno.
- PPC reklama je forma inzerátu.
Jaký má přínos PPC reklama?
Když uživatel cokoliv hledá, kliká na odkazy, které mu předloží vyhledávač. Část výsledků dotazu tvoří PPC reklamy. Když na ně uživatel klikne, dostane se rázem na vaše stránky. Je zde vysoká pravděpodobnost, že se k vám dostal účelně - hledá přeci to, co zadal do vyhledávače. A vaše PPC reklama mu to nabídla. Proto na ni klikl a teď je na vašem webu.
- PPC reklama vám přivede nové zákazníky, kteří hledají váš produkt či službu.
PPC reklamu svěřte odborníkovi
Aby byl účinek této reklamy opravdu kvalitní, svěřte správu lidem, kteří se PPC reklamou zabývají dlouhodobě a mohou vám ještě před zahájením spolupráce předložit své reference. Mnoho z vás věří, že když nastudují pár návodů a přečtou nějakou publikaci, rázem zvládnou správu PPC reklamy. Opak je ale pravdou.
- PPC reklama vyžaduje neustále testování a výpočty návratnosti.
Návratnost PPC reklam je pro vás důležitá
PPC reklama garantuje maximální náklady na jednoho získaného návštěvníka. Pomůžeme vám stanovit maximální cenu reklamy tak, aby byla rentabilní, čímž dosáhnete maximální možné návratnosti svých peněz. Připravíme reklamní kampaně, které vám přivedou nové zákazníky a jejich výsledky s vámi budeme průběžně konzultovat.
Připravujeme reklamy ve všech hlavních sítích v ČR
Dlouhodobé zkušenosti s PPC reklamou nás vedou k důrazu na reklamní systémy Sklik a Google AdWords. Ty vám v současnosti mohou přinést největší počty zákazníků.
Obec měla jednoduché stránky. Mirek Sedlák nabídl spolupráci, která se setkala s kladným ohlasem nejen u zastupitelů, ale i u většiny občanů.
Alois Kunc, starosta obce Kotvrdovice
www.kotvrdovice.cz