SEO

Určitě vás napadá spoustu dotazů, na které vám zatím nikdo neodpověděl. Ať už bude váš dotaz jakýkoliv a bude zasahovat kteroukoliv oblast webových prezentací, vždy vám v rozumném čase odpovíme. Nebojte se ptát. Otázky jsou základem úspěchu a správného porozumění.

*) Povinné údaje

Další stránky: «« « 1 »» »»»

#42 16. 9. 2012 Má význam dělat minisite weby?

Petra Vlásenská: Dobrý den, můj marketingového poradce mně poradil abych si nechala udělat tzv. minisites. Jaký na to máte názor? Děkuji Vlásenská.

Petra Mikulášková

Dobrý den paní Vlásenská, v minulosti byly minisaity, tzv. satelitní weby, dost populární. V dnešní době už to upadá, nedaří se na ně získávat lehce cílenou návštěvnost. Dá se říci, že se drobí síly. Místo aby se podporoval jen hlavní web, tak se podporuje hlavní + minisait weby. Jediné plus je, že na minisait webech si můžete dovolit tzv. Black Hat SEO, kdy na minisait webu můžete zkoušet nekalé praktiky.  

#41 26. 8. 2012 Výměna bannerů s dalšími weby na můj eshop

Patrik Nováček: Dobrý den, má význam si vyměňovat bannery s dalšími weby? Mám eshop se sportovní výživou a chtěl bych oslovit mé známé sportovce, jestli si se mnou nevymění banner.

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Nováček, význam to má, pokud jsou další weby kvalitní, tedy mají návštěvnost v desítkách za den, banner bude na "pěkném" místě a hlavně web bude tématicky stejně zaměřený jako váš. Nemá význam si vyměňovat s weby, které nejsou z oboru. Doporučení tedy je zkusit to na 2-3 webech a po měsíci se podívat na návštěvnost z těchto webům, a pokud přináší návštěvnost, tak to ponechat, jinak je to lepší smazat. Sice vás to moc stát nebude, ale také vám to nic nepřinese, tak proč rozptylovat zákazníka?

#34 1. 8. 2012 Je tato nabídka na zveřejnění článků výhodná?

Pavel Kranšt: Dobrý den, došla mně do emailu nabídka na zveřejnění článku do 10 webů, které zveřejňují články. Je to vhodné na tuto nabídku přistoupit?

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Kranšte, zde se obávám, že dané weby budou pochybné kvality a spíše vám to uškodí. Paradoxně se v dnešní době objevují nabídky na vymazání článků či odkazů z pochybných webů.

Zveřejnění článku na netematickém webu může mít za následek ztrátu pozic ve vyhledávačích, zejména v www.google.cz.

Pokud chcete vkládat nějaký článek, tak by to měl být navštěvovaný a tematicky podobný web, jako je váš.

Nejjednodušší je používat selský rozum při budování zpětných odkazů.

Položte si dvě otázky: 

1. je web tematický?
2. má nějakou návštěvnost?

Pokud máte 2x ano, pak je z 90% web vhodný pro umístění článků na váš web.   

Další stránky: «« « 1 »» »»»


manual

poptavka

Zákazníci o nás napsali

Vznik webu byl plynulý a bez větších problému. Firma pracovala samostatně. Stačilo pouze vyplnit požadavky do formuláře a v průběhu tvorby usměrňovat vývoj.

Ondřej Bárta, jednatel a vašnivý rybář

www.rybareni-roudnice.cz
www.tezebnipiskova.cz
www.rccc.cz