PPC Reklama

Určitě vás napadá spoustu dotazů, na které vám zatím nikdo neodpověděl. Ať už bude váš dotaz jakýkoliv a bude zasahovat kteroukoliv oblast webových prezentací, vždy vám v rozumném čase odpovíme. Nebojte se ptát. Otázky jsou základem úspěchu a správného porozumění.

*) Povinné údaje

Další stránky: «« « 1 »» »»»

#36 6. 8. 2012 Jaký PPC systém zvolit.

Jana Kašpárková: Dobrý den, chtěla bych začít inzerovat v PPC kampaních a který systém zvolit? Adwords, Sklik či Facebook? Děkuji Kašpárková

Petra Mikulášková

Dobrý den paní Kašpárková, odpověď bude obecná, nedá se říci, že reklama na www.sklik.cz bude úspěšnější než třeba na www.adwords.com či na www.facebook.com. Z našich zkušeností plyne, že záleží na tom, kterou skupinu obyvatel chcete oslovit. Na Skliku, co patří pod www.seznam.cz, se převážně vyskytují lidé starší, maminky na mateřské, lidé s nižším vzděláním (středoškoláci a níže). Oproti tomu u Adwords, který patří pod www.google.cz, se vyskytují především vzdělanější lidé. Na Facebooku převážně mladí lidé. 

Je tedy nutno definovat svoji cílovou skupinu, co bude kupovat, vaše produkty/služby a následně zkusit inzerovat na všech třech reklamních systémech a po určitém období (1-2 měsíce) vyhodnotit ekonomický přínos. Pokud se v nějakém systému lépe daří, tak ten pak více využívejte.

Pozn. Sama používám převážně www.seznam.cz, i když typově nespadám zrovna mezi lidi s nižším vzděláním.

#28 22. 6. 2012 Adwords či Sklik?

Pavel: Dobrý den, kterou z PPC reklam považujete za lepší? Adwords či Sklik?

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Pavle, svým způsobem to je jedno. Někomu lépe funguje Sklik někomu Adwords. Je potřeba si vyzkoušet oba systémy a ty si vyhodnotit. Pouze u Adwords se stáváte okamžikem přijetí služby plátcem DPH za předpokladu, že jím dosud nejste. U Skliku toto nehrozí, protože to není zahraniční služba. Sklik provozuje Seznam a to je česká firma, kdežto Adwords patří pod Google, což je zahraniční firma. 

#15 13. 4. 2012 Google Adwords a DPH

Petra Málková: Dobrý den, v předchozím dotazu zaznělo, že při použití Google Adwords musím být plátcem DPH. Existují i nějaké způsoby, jak tuto službu použít, a nebýt plátcem, např. přes zprostředkovatele?

Petra Mikulášková

Dobrý den paní Málková,

možnou alternativou jsou firmy, které poskytují správu PPC. Tyto firmy jsou plátci DPH a starají se o vaše reklamní kampaně, čímž figurují jako zprostředkovatelé, kteří službu přijímají, i když je ve skutečnosti určena vám.

#14 5. 4. 2012 Sklik a jiné podobné služby

Jan Kozák: Dobrý den,
slyšel jsem, že když člověk využívá Sklik, nemusí platit DPH. Když ale používá Google Adwords, tak už ano. Pokud ano, tak proč?

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Kozáku, ano, je pravda, že když budete používat Google Adwords, musíte se stát jako podnikatel plátcem DPH. Je to dáno zákonem o DPH. Google Adwords je zahraniční služba, kterou poskytuje Google. V momentě, kdy přijmete od jakéhokoliv subjektu ze zahraničí službu, nebo i vy ji nějakému subjektu poskytnete, stáváte se dnem přijetí/poskytnutí plátcem DPH. Pokud nechcete být plátce DPH, nesmíte používat Google Adwords. To stejné platí i pro služby Facebook reklamy.

#11 3. 4. 2012 Co jsou to PPC?

Pavel Sklenařík: Dobrý den, co jsou to PPC? Početl jsem si pár článků ale rád bych slyšel nějaké jednoduché vysvětlení. Mám web a chtěl bych ho lépe zpropagovat. Děkuji moc.

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Sklenaříku. Když si zadáte do vyhledávací okna slovo lyže, zobrazí se vám výsledky dotazu. Ty po pravé straně a první tři dotazy pod vaším slovem (jsou zvýrazněny v rámečku) jsou inzeráty PPC. Tyto inzeráty se vyobrazují podle toho, nakolik souvisí s vaším slovem lyže. Jsou placené a způsob řazení je ovlivněn více faktory (již zmiňovaná cena a souvislost se slovem lyže). PPC inzeráty pomáhají přivádět nové zákazníky na web. Jejich správa je náročná, a pokud se do nich pustí začátečník či samouk, výsledek není odpovídající tomu, kolik peněz do toho investoval. Proto vybírejte specialistu na PPC, který vhodně sestaví inzeráty i spočítá optimální cenu za prokliky.

Další stránky: «« « 1 »» »»»


manual

poptavka

Zákazníci o nás napsali

Zadání bylo jasné díky připravenému dotazníku, co vše ode mne firma Naweb potřebuje pro návrh mého webu. Prostoje byly vždy na mé straně z hlediska časového, návrh vycházel z mé představy a tam, kde jsem si nebyla jistá, jsem dostala profesionální odpověď. Zcela jsem důvěřovala firmě, takže jsme se velmi propracovali k cíli.

Alena Řezníčková, zastupitelka 
www.reznickova.eu