Poradna

Určitě vás napadá spoustu dotazů, na které vám zatím nikdo neodpověděl. Ať už bude váš dotaz jakýkoliv a bude zasahovat kteroukoliv oblast webových prezentací, vždy vám v rozumném čase odpovíme. Nebojte se ptát. Otázky jsou základem úspěchu a správného porozumění.

*) Povinné údaje

Další stránky: ««« «« 1 2 3 4 5 »» »»»

#21 16. 5. 2012 Placený a neplacený zápis na zboží.cz

Alena Dlouhá: Dobrý den, mám e-shop a přemýšlím, že bych využila služeb Zboží.cz. Nicméně mě zajímá názor někoho, kdo s tím má zkušenosti - je lepší placená či neplacená verze? Každý mi tvrdí, že ta placená. Ale jaký je důvod?

Petra Mikulášková

Dobrý den paní Aleno, Zboží.cz nabízí dva tarify – neplacený (tzv. Zboží Základní) a placený (tzv. Zboží Standard). Pokud váš e-shop pojede v placeném režimu, budou jeho produkty vidět přednostně před neplanými zápisy. Čili např. prvních 10 pozic na produkt „Učebnice účetnictví Štohl 2011“ zaujímají e-shopy se službou Zboží Standart, dalších 15 pozic toho stejného produktu zaujímají e-shopy se službou Zboží Základní. Samotné řazení mezi e-shopy se službou Zboží Standart je ovlivněno více faktory, to platí i pro řazení mezi e-shopy se službou Zboží Základní. Lepší výsledky jsou většinou v placeném zápisu. Poměr cena/výkon mají zbožové vyhledávače velmi dobrý. 

#20 14. 5. 2012 Jak změnit majitele domény

Pavel Horák: Dobrý den, kdysi jsem měl doménu, kterou mi registroval nyní můj bývalý známý. Teď, když tu doménu potřebuji používat, tak nemůžu. Doménu registroval na sebe. Nevíte náhodou o nějakém řešení, jak tu doménu získat zpět?

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Horáku, tak to je nemilá situace a moc vás nepotěším. Doména patří vždy tomu, kdo je jejím držitelem a veškeré přístupy se zasílají na registrovaný email. Pokud tento email není váš, ale vašeho známého, tak vám musí přeposlat přístupy, abyste s doménou mohl manipulovat a převést ji na sebe. Jediným schůdným řešením je domluva.

#19 1. 5. 2012 Proč vidím tabulku ve dvou prohlížečích jinak?

Petr Ponařík: Dobrý den, rád bych se vás zeptal na jednu otázku. Proč jsou weby vidět např. v Mozzile jinak, než v Internet Explorer? Např. tabulka v jednom je je hezky vykreslená a v druhém je text uvnitř posunutý.Lze toto nějak odstranit? Děkuji moc.

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Ponaříku,

dříve byly tyto rozdíly hodně veliké. Dnes je situace lepší. Každý prohlížeč vyvíjí jiná firma, proto mají mezi sebou rozdíly ve vyobrazení dat na internetu. Nevidí si navzájem do své práce, proto dochází k těmto rozdílům. Rozdíly jsou v současnosti minimální, takže by neměli jakkoliv narušit chod webové prezentace, ať už si ji prohlížíte v jakémkoliv novějším prohlížeči.

#18 1. 5. 2012 Záloha dat na webu

Kateřina: Dobrý den,
jsou nějakým způsobem ochráněna data na webových stránkách? Jde mi to situaci, kdy mi web přestane jet a najednou se z něj ztratí nějaká data? Jsou někde zálohována? Děkuji.

Petra Mikulášková

Dobrý den paní Kateřino,

data jsou ukládána na webhosting, který vaše data zálohuje. Zde mají zálohy staré většinou 7 až 14 dnů. Osobně doporučuji, abyste si zálohy webu dělala i přímo do svého počítače. Tyto zálohy provádějte tak často, jak aktualizujete. Pokud aktualizujete denně, zálohu provádějte do svého PC minimálně 1x týdně.

#17 24. 4. 2012 Grafický návrh webu - kolik?

Petr Němec: Dobrý den, nechám-li si u vás zhotovit webové stránky, kolik grafických návrhů mi poskytnete?

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Němec,

standardně poskytujeme jeden, který se dodatečně vylaďuje. Důležité je, abyste hned před započetím práce sdělil vaše požadavky na grafiku - barvy, grafické prvky, případně weby, které se vám líbí. Následně zhotovíme grafický návrh a doladíme na něm to, co budete chtít pozměnit. Běžně více neděláme, protože to je cenově náročnější a nikomu se za to připlácet nechce.

#16 18. 4. 2012 Facebook reklama

Martin Holák: Poskytujete i služby reklamy na Facebooku?

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Holáku,

tuto službu bohužel neposkytujeme. Rozsah našich služeb je poměrně veliký, přičemž neplánujeme v blízké budoucnosti jejich rozšíření. 

#15 13. 4. 2012 Google Adwords a DPH

Petra Málková: Dobrý den, v předchozím dotazu zaznělo, že při použití Google Adwords musím být plátcem DPH. Existují i nějaké způsoby, jak tuto službu použít, a nebýt plátcem, např. přes zprostředkovatele?

Petra Mikulášková

Dobrý den paní Málková,

možnou alternativou jsou firmy, které poskytují správu PPC. Tyto firmy jsou plátci DPH a starají se o vaše reklamní kampaně, čímž figurují jako zprostředkovatelé, kteří službu přijímají, i když je ve skutečnosti určena vám.

#14 5. 4. 2012 Sklik a jiné podobné služby

Jan Kozák: Dobrý den,
slyšel jsem, že když člověk využívá Sklik, nemusí platit DPH. Když ale používá Google Adwords, tak už ano. Pokud ano, tak proč?

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Kozáku, ano, je pravda, že když budete používat Google Adwords, musíte se stát jako podnikatel plátcem DPH. Je to dáno zákonem o DPH. Google Adwords je zahraniční služba, kterou poskytuje Google. V momentě, kdy přijmete od jakéhokoliv subjektu ze zahraničí službu, nebo i vy ji nějakému subjektu poskytnete, stáváte se dnem přijetí/poskytnutí plátcem DPH. Pokud nechcete být plátce DPH, nesmíte používat Google Adwords. To stejné platí i pro služby Facebook reklamy.

#13 3. 4. 2012 Kolik času zabere výroba stránek a cena

Jana Hlaváčková: Dobrý den, ve své nabídce máte i redakční systém. Tento systém se ale nevztahuje na ty jednoduché prezentace v částce kolem 3 000 Kč. Lze jej k těmto stránkám dokoupit a kolik by to stálo?

Petra Mikulášková

Dobrý den paní Hlaváčková,

pravda, v té nejlevnější podobě webových stránek za cenu od 2 999 Kč není kalkulován redakční systém. Redakční systém samozřejmě můžete dodatečně nacenit k těmto nízkonákladovým stránkám. Jeho cena činí 3 000 Kč.

#12 3. 4. 2012 Kniha o psaní textů.

Pavla : Dobrý den, četla jsem na vašem webu informace o copywritingu. Existuje na trhu nějaká knížka, ve které se dozvím více o této oblasti?

Petra Mikulášková

Dobrý den paní Pavlo, publikace určitě existuje. Jedná se např. o publikaci s názvem Copywriting - Praktický průvodce tvorbou textů, které prodávají, nakladatelství Computer Press, autorkou je Michaela Horňáková. Některé informace z této publikace mohou být pro vás zajímavé.

Další stránky: ««« «« 1 2 3 4 5 »» »»»


manual

poptavka

Zákazníci o nás napsali

Bezproblémové jednání, jak při domluvě webové prezentace, tak i při pozdějších úpravách.

Jana Sedláková, starostka obce Senetářov
www.senetarov.cz