Poradna

Určitě vás napadá spoustu dotazů, na které vám zatím nikdo neodpověděl. Ať už bude váš dotaz jakýkoliv a bude zasahovat kteroukoliv oblast webových prezentací, vždy vám v rozumném čase odpovíme. Nebojte se ptát. Otázky jsou základem úspěchu a správného porozumění.

*) Povinné údaje

Další stránky: ««« «« 1 2 3 4 5 »» »»»

#31 8. 7. 2012 Tvorba ebooků

Anna: Dobrý den, občas zavítám na vaše stránky a pročítám si nové články. Plánujete vydat nějaké materiály v PDF či jako formu e-booků?

Petra Mikulášková

Dobrý den paní Anno, v tuto chvíli postupně připravujeme krátký e-book, který bude pojednávat o výběru dodavatelské firmy pro tvorbu webových stránek. Bude určen hlavně zadavatelům - klientům, kteří chtějí mít vlastní webové stránky na míru. Předpoklad spuštění činní 1 měsíc.

#30 5. 7. 2012 Čím vyplnit vnitřek balíku?

Naďa: Dobrý den, ptala jsem se vás v předchozím příspěvku na obalový materiál, nicméně bych měla ještě jeden dotaz. Přemýšlela jsem nad výplní balíků, které budu zasílat. Setkala jsem se s tím, že lidé do nich vkládají zmačkané noviny. Máte nějaký lepší tip, abych nemusela kupovat ty výplně, co nabízí e-shopy?

Petra Mikulášková

Dobrý den paní Naďo, pokud chcete využít nějaké levné varianty, pořiďte si skartovačku a igelitové sáčky. Prožeňte skartovačkou letáky, staré noviny, ty pak zabalte do igelitových sáčků a jimi nakonec vyplňte vnitřek balíku. Je to taková levná varianta výplně pro zasílané balíky. Navíc na vaše klienty se po rozdělání nevysype spousta útržků, ale igelitové pytlíky.

#29 1. 7. 2012 Kde koupit obalový materiál?

Naďa: Dobrý den, máte nějaký tip na to, kde bych mohla pro svůj začínající e-shop sehnat balící materiál?

Petra Mikulášková

Dobrý den paní Naďo, internetových e-shopu se sortimentem balícího zboží je spoustu, základní rozdíl mezi nimi tkví v cenách a přidaných službách. Můžete vyzkoušet např. Top-obaly z Brna, nebo Pack-shop (Praha a Ostrava). Mají poměrně rozsáhlý sortiment.

#28 22. 6. 2012 Adwords či Sklik?

Pavel: Dobrý den, kterou z PPC reklam považujete za lepší? Adwords či Sklik?

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Pavle, svým způsobem to je jedno. Někomu lépe funguje Sklik někomu Adwords. Je potřeba si vyzkoušet oba systémy a ty si vyhodnotit. Pouze u Adwords se stáváte okamžikem přijetí služby plátcem DPH za předpokladu, že jím dosud nejste. U Skliku toto nehrozí, protože to není zahraniční služba. Sklik provozuje Seznam a to je česká firma, kdežto Adwords patří pod Google, což je zahraniční firma. 

#27 17. 6. 2012 Jak vydělávat copywritingem - psaním textů

David Letner: Dobrý den,

věnuji se copywritingu a hodně jsem se naučil z Vašich článků které jsou bezpochyby vynikající. Chtěl bych skočit do té komerční sféry, a začít psát články za nějaký honorář, klidně i za mizerný . Nevím ale jak na to. Kde mám hledat zakázky, jak se mám zviditelnit, jak začít a co je vše potřeba. Děkuji za případnou pomoc do začátku.

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Letner, nejjednodušší cestu vidím přes různá diskusní fora. Ideální je forum www.webtrh.cz, kde jsou často k vidění různé poptávky na psaní textů. Finančně to není úplně ono, ale pro začátek by to mělo být dostačující. V druhém kroku vám doporučuji, abyste si udělal web s nabídkou služeb, ceníkem, referencemi. Třetí tip - sledujte twitter IT firem, sem tam se zobrazí nabídka, že někdo někoho hledá.

V sobotu 23.6 se koná www.barcampbrno.cz kde bude mít i přednášku pan Ambrož z www.copywriter.cz (viz. http://www.barcampbrno.cz/prednaska/32/), kde by o vaší problematice mělo padnout více. Pokud se nemůžete zúčastnit, videa budou cca do 2-4 týdnů online. 

 

#26 14. 6. 2012 Vyplatí se vyhledávače zboží?

Tomáš: Dobrý den, jak jednoduše a rychle zjistím, jestli je pro mě investice do zbožového vyhledávače výnosná? Vím, že existují nějaké vzorce, ale je toho tolik a rád bych znal nějakou srozumitelnou odpověď.

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Tomáši,

pokud bych vám měla podat co nejjednodušší odpověď, zněla by asi takto: Porovnejte sumu peněz, které jste do zbožových vyhledávačů vložil (nabitý kredit) a zisky z objednávek, které vám tyto vyhledávače přinesly. Pokud zisky z objednávek jsou větší než vložené peníze, tak se vám vyplácí.

#25 6. 6. 2012 Prodejní texty

Patrik: Dobrý den, četl jsem, že poskytujete i služby copywritingu. Nikde jsem ale nenašel ceny. Kolik u vás stojí stránka A4? Zpracováváte texty jakéhokoliv charakteru?

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Patriku, texty zpracujeme jakéhokoliv charakteru. Cena se odvíjí od náročnosti. Obecné texty vychází na částku 500 Kč za jednu A4, odborné texty pak na 1 500 Kč na A4. 

#24 2. 6. 2012 Nákupní proces

Jakub: Dobrý den, kolik kroků je optimálně nejlepší pro nákupní proces?

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Jakube,

obecně platí, že čím méně, tím lépe. Pokud máte svůj e-shop, uvažujte nejvíce o třech krocích. Pokud se vám to podaří stlačit na pouhý jeden krok, je to lepší. Můžete využít rozbalovacích informací. Díky tomu kupující zadá vše potřebné v rámci jedné stránky a co nepotřebuje zadat, prostě nerozbalí (např. fakturační adresa je odlišná než doručovací, kupující objednává jako podnikatel atd.). Na Palelu máme nákupní košík o třech krocích.

#23 28. 5. 2012 Flash animace na webu

Karolína: Dobrý den, zhotovujete i flashové animace? Děkuji

Petra Mikulášková

Dobrý den paní Karolíno, ano, flashové animace také dle přání klienta vytvoříme.

#22 20. 5. 2012 Kde registrovat doménu?

Jarek Plachý: Dobrý den,
kde byste doporučil registrovat doménu? Ceny mezi registracemi nejsou moc výrazné tak nevím jestli někdo poskytuje něco navíc?

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Plachý, svým způsobem to je jedno. Z naší strany doporučujeme, abyste doménu i webhosting měl u jednoho poskytovatele. Několik problémů z praxe nám ukázalo, že oddělené poskytování služeb může přinést komplikace.

Další stránky: ««« «« 1 2 3 4 5 »» »»»


manual

poptavka

Zákazníci o nás napsali

Rychlý, bezproblémový průběh.

Mgr. Jaroslava Hybášková, ředitelka školy
www.zskotvrdovice.cz