Poradna

Určitě vás napadá spoustu dotazů, na které vám zatím nikdo neodpověděl. Ať už bude váš dotaz jakýkoliv a bude zasahovat kteroukoliv oblast webových prezentací, vždy vám v rozumném čase odpovíme. Nebojte se ptát. Otázky jsou základem úspěchu a správného porozumění.

*) Povinné údaje

Další stránky: ««« «« 1 2 3 4 5 »» »»»

#41 26. 8. 2012 Výměna bannerů s dalšími weby na můj eshop

Patrik Nováček: Dobrý den, má význam si vyměňovat bannery s dalšími weby? Mám eshop se sportovní výživou a chtěl bych oslovit mé známé sportovce, jestli si se mnou nevymění banner.

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Nováček, význam to má, pokud jsou další weby kvalitní, tedy mají návštěvnost v desítkách za den, banner bude na "pěkném" místě a hlavně web bude tématicky stejně zaměřený jako váš. Nemá význam si vyměňovat s weby, které nejsou z oboru. Doporučení tedy je zkusit to na 2-3 webech a po měsíci se podívat na návštěvnost z těchto webům, a pokud přináší návštěvnost, tak to ponechat, jinak je to lepší smazat. Sice vás to moc stát nebude, ale také vám to nic nepřinese, tak proč rozptylovat zákazníka?

#40 20. 8. 2012 Blokace eshopu na www.heureka.cz

Petr Mužík: Dobrý den, jak je to prosím s blokací na www.heureka.cz pokud mně byl zablokován eshop za psaní vlastních recenzí? Děkuji Mužík.

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Mužík, blokace se dává v řádu měsíců, záleží na míře provinění. Obvykle jsou to dva měsíce, toto je řešeno individuálně a www.heureka.cz by vás měla informovat o délce. V případě opakovaného provinění může dojít na trvalé vyřazení eshopu. Více informací najdete v oficiálním článku na blogu Heuréky. Viz. http://blog.heureka.cz/jak-se-vyvarovat-blokaci-eshopu-pri-kontrole-recenzi-na-heureka-cz-kvuli-podvodnym-recenzim/

#39 15. 8. 2012 Zápis v katalogu www.firmy.cz bez IČ

Jan Kulhavý: Dobrý den, vlastním penzion a nedaří se mně přidat zápis do katalogu firem na www.firmy.cz. Kde to po mně chce IČ, které nemám, k provozu penzionu není potřeba. Dá se dostat můj zápis do tohoto katalogu? Děkuji za pomoc. Kulhavý.

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Kulhavý, zjišťovala jsem to přímo u tohoto katalogu a cituji odpověď:

Při založení každého firemního zápisu bez IČ je nutné dokázat, že je z činnosti odváděna daň a že je činnosti prováděna legálně. V případě ubytování například zaslat kopii dokumentu o platbě daní za ubytovací služby, o platbě odváděné obci při provozování ubytovacího zařízení nebo kopii první strany z ubytovací knihy.

Jakmile obdržíme jeden z těchto dokladů, bude možné informovat Vás o dalším postupu pro založení firemního zápisu.

Lze tedy mít i zápis bez IČ, ale je nutno doložit, že je činnost dělána legálně.

Katalog www.firmy.cz patři k mála katalogům, kde se zápis vyplatí mít. Přichází z tohoto katalogu návštěvníci. 

#38 13. 8. 2012 Zřízení dvou eshopů

Petr Paděra: Dobrý den, myslíte ,že je dobrý nápad pořídit si dva shodné eshopy. Chtěl bych takto zvýšit počet objednávek. Děkuji za názor. Paděra

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Paděro, dva e-shopy se vyplatí, pokud budete mít na webech odlišné texty a zajistíte si tak přísun uživatelů z vyhledávačů. Pokud máte jedno IČ, tak bych velmi zvážila tento krok. Weby www.heureka.cz a www.zbozi.cz vám druhý shodný eshop nepustí do svých porovnávačů a tím pádem vám nebudou od nich chodit objednávky. Je proto nutno mít dvě IČ, ať již na druhou firmu, či manželku. 

#37 9. 8. 2012 Kam otevírat odkazy?

Pavel Novák: Zdravím, jak je to prosím s odkazy? Mám je dělat odkazy tak, aby se otevíraly v novém okně nebo v původním? Děkuji za odpověď. Novák.

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Novák, odkazy je lepší otevírat ve stejném okně. Je to zažité a doporučované. Pokud je okno otevřeno v novém okně, tak se nejde vrátit o stránku zpět.  

#36 6. 8. 2012 Jaký PPC systém zvolit.

Jana Kašpárková: Dobrý den, chtěla bych začít inzerovat v PPC kampaních a který systém zvolit? Adwords, Sklik či Facebook? Děkuji Kašpárková

Petra Mikulášková

Dobrý den paní Kašpárková, odpověď bude obecná, nedá se říci, že reklama na www.sklik.cz bude úspěšnější než třeba na www.adwords.com či na www.facebook.com. Z našich zkušeností plyne, že záleží na tom, kterou skupinu obyvatel chcete oslovit. Na Skliku, co patří pod www.seznam.cz, se převážně vyskytují lidé starší, maminky na mateřské, lidé s nižším vzděláním (středoškoláci a níže). Oproti tomu u Adwords, který patří pod www.google.cz, se vyskytují především vzdělanější lidé. Na Facebooku převážně mladí lidé. 

Je tedy nutno definovat svoji cílovou skupinu, co bude kupovat, vaše produkty/služby a následně zkusit inzerovat na všech třech reklamních systémech a po určitém období (1-2 měsíce) vyhodnotit ekonomický přínos. Pokud se v nějakém systému lépe daří, tak ten pak více využívejte.

Pozn. Sama používám převážně www.seznam.cz, i když typově nespadám zrovna mezi lidi s nižším vzděláním.

#35 3. 8. 2012 Jak získat reference pro certifikát ověřeno zákazníky

Pavel Kryšpín: Dobrý den, jak získávat co nejvíce referencí, abych získal certifikát Ověřeno zákazníky.

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Kryšpín, reference získáváte, pokud uživatel vyplnil email z www.heureka.cz. Tento email dostanou všichni zákazníci, co u vás nakoupí. V diskusích se sem tam objeví, že si někdo udělal fiktivní objednávky a tím získal rychle certifikát. Velmi bych vás chtěla varovat před touto technikou. Web heureka.cz má proti tomu mechanismy a lze za takové jednání získat BAN, neboli stopnutí zobrazování na webu heureka.cz. V monentu, kdy Heuréka přínáší dosti značné množství objednávek, výpadek i na jeden den může pro e-shop znamenat i několikatisícové ztráty.

#34 1. 8. 2012 Je tato nabídka na zveřejnění článků výhodná?

Pavel Kranšt: Dobrý den, došla mně do emailu nabídka na zveřejnění článku do 10 webů, které zveřejňují články. Je to vhodné na tuto nabídku přistoupit?

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Kranšte, zde se obávám, že dané weby budou pochybné kvality a spíše vám to uškodí. Paradoxně se v dnešní době objevují nabídky na vymazání článků či odkazů z pochybných webů.

Zveřejnění článku na netematickém webu může mít za následek ztrátu pozic ve vyhledávačích, zejména v www.google.cz.

Pokud chcete vkládat nějaký článek, tak by to měl být navštěvovaný a tematicky podobný web, jako je váš.

Nejjednodušší je používat selský rozum při budování zpětných odkazů.

Položte si dvě otázky: 

1. je web tematický?
2. má nějakou návštěvnost?

Pokud máte 2x ano, pak je z 90% web vhodný pro umístění článků na váš web.   

#33 26. 7. 2012 Lze přijít o certifikát ověřeno zákazníky

Jan Motyčka: Dobrý den, kdesi jsem četl, že certifikát ověřeno zákazníky není trvalý, ale lze o něj přijít. Jak to prosím je? Děkuji Motyčka

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Motyčko, ano, o certifikát "Ověřeno zákazníky" lze přijít, pokud za období 90 dnů nezískáte 10 -30 hodnocení. Pokud o certifikát přijdete, je nutno získat 50-80 víceméně kladných hodnocení. 

#32 11. 7. 2012 Jaký pronájem e-shopu vybrat?

Pavel: Mohl byste mi prosím doporučit nějaké osvědčené řešení e-shopu v režimu pronájmu? Mám na mysli pronájmy, které jsou volně dostupně na internetu. Děkuji.

Petra Mikulášková

Dobrý den pane Pavle, s pronájmy nemáme mnoho zkušeností, nicméně od lidí z našeho oboru slyšíme, že hojně se využívají pronájmy typu E-shop rychle či FastCentrik. Důležitou podstatou je to, co všechno chcete, aby váš e-shop uměl. Podle toho vybírejte typ pronájmu. Zkuste si svoje požadavky sepsat na papír, podívat se již hotových e-shopech a pak zadat poptávku.

Další stránky: ««« «« 1 2 3 4 5 »» »»»


manual

poptavka

Zákazníci o nás napsali

Vznik webu byl plynulý a bez větších problému. Firma pracovala samostatně. Stačilo pouze vyplnit požadavky do formuláře a v průběhu tvorby usměrňovat vývoj.

Ondřej Bárta, jednatel a vašnivý rybář

www.rybareni-roudnice.cz
www.tezebnipiskova.cz
www.rccc.cz